LT EN
Pradžia

Naudingos nuorodos

Aptarnavimo įmonės įgaliojimas

Aptarnavimo įmonės įgaliojimas

Aptarnavimo įmonės įgaliojimas ir duomenų

redagavimas

Aprašytiems veiksmams atlikti Jums turi būti suteikta reikalinga rolė:

Aptarnavimo įmonių įgaliojimų tvarkymas;

Jei negalite atlikti žemiau aprašytų veiksmų, dėl teisių suteikimo kreipkitės:

jei atstovaujate juridinį asmenį – į atstovaujamos įmonės vadovą;

jei esate juridinio asmens vadovas ar atstovaujate pats save (fizinį asmenį) – į

VMI.

Norėdami i.EKA portale įgalioti aptarnavimo įmonę, kuri tvarko Jūsų atsiskaitymo priemones,

atlikite šiuos veiksmus:

1. Kairiajame meniu punkte „Naudojamos atsiskaitymo priemonės“ ir pasirinkite papunktį

„Įgaliotos aptaranavimo įmonės“.

2. Spauskite mygtuką „Įgalioti naują“.

3. Įveskite įgaliojamos įmonės duomenis.

4. Spauskite mygtuką „Įgalioti“.

PASTABA:

Įgaliojus aptarnavimo įmonę ir nesuteikus papildomų įgaliojimų, aptarnavimo įmonė

negalės peržiūrėti kvitų duomenų ar juos taisyti.

Norėdami pakeisti įgaliotos aptarnavimo įmonės duomenis, atlikite šiuos veiksmus:

1. Įgaliotos aptarnavimo įmonės peržiūros lange spauskite mygtuką „Keisti“.

2. Galite pakeisti įgaliojimo galiojimo datą bei pridėti papildomus įgaliojimus ir spauskite

mygtuką „Saugoti“.

PASTABA:

Suteikus papildomus įgaliojimus, įgaliota įmonė galės peržiūrėti kvitų duomenis / taisyti

kvitų duomenis.

Užklausa sėkmingai pateikta

*
*
*
*
* - privalomi laukai
Siųsti

Užklausa sėkmingai pateikta

*
Laukiu skambučio