Aptarnavimo įmonės įgaliojimas ir duomenų
redagavimas
Aprašytiems veiksmams atlikti Jums turi būti suteikta reikalinga rolė:
Aptarnavimo įmonių įgaliojimų tvarkymas;
Jei negalite atlikti žemiau aprašytų veiksmų, dėl teisių suteikimo kreipkitės:
jei atstovaujate juridinį asmenį – į atstovaujamos įmonės vadovą;
jei esate juridinio asmens vadovas ar atstovaujate pats save (fizinį asmenį) – į
VMI.
Norėdami i.EKA portale įgalioti aptarnavimo įmonę, kuri tvarko Jūsų atsiskaitymo priemones,
atlikite šiuos veiksmus:
1. Kairiajame meniu punkte „Naudojamos atsiskaitymo priemonės“ ir pasirinkite papunktį
„Įgaliotos aptaranavimo įmonės“.
2. Spauskite mygtuką „Įgalioti naują“.
3. Įveskite įgaliojamos įmonės duomenis.
4. Spauskite mygtuką „Įgalioti“.
PASTABA:
Įgaliojus aptarnavimo įmonę ir nesuteikus papildomų įgaliojimų, aptarnavimo įmonė
negalės peržiūrėti kvitų duomenų ar juos taisyti.
Norėdami pakeisti įgaliotos aptarnavimo įmonės duomenis, atlikite šiuos veiksmus:
1. Įgaliotos aptarnavimo įmonės peržiūros lange spauskite mygtuką „Keisti“.
2. Galite pakeisti įgaliojimo galiojimo datą bei pridėti papildomus įgaliojimus ir spauskite
mygtuką „Saugoti“.
PASTABA:
Suteikus papildomus įgaliojimus, įgaliota įmonė galės peržiūrėti kvitų duomenis / taisyti
kvitų duomenis.